Gudfar Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) vafan det ska ju va så.. tror du att det bara är du som sett det? fan va seg du är på att klara spelet. är han seg på att klara spelet?? jag är bara i san fierro har typ lirat 5-10 gånger sen 28 oktober Redigerad 22 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 är han seg på att klara spelet?? jag är bara i san fierro har typ lirat 5-10 gånger sen 28 oktober jaha och?? prata jag med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Grymt, jag älskar när det är riots i spelet. Jag brukar ha på fusk för att få en "verklig" riot. Nu får man väll jobba på så man kommer till det där uppdraget. jac16: Din attityd här på forumet är otroligt dålig. Stänger av dig i 12 timmar, vill du överklaga så gör det via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Upploppet beror ju på att poliserna dödade en snubbe. I Los Angeles 1992 hände det ju typ samma sak. Två vita poliser misshandlade en svart man och klarade sig sedan utan straff! Allt videofilmades, men de fick ändå gå fria. Då brast det. I Watts och i andra delar av South Central blev folk galna. Det är antagligen därifrån det har hämtats... PS: I Watts finns det några torn som heter Watts Towers. De finns att beskåda i Los Santos också. Strax norr om Grove Street. Vid basketplanerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Lägg upp filmen, snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 varför inte spela dit själv robbin så du får uppleva den underbara känslan att se en gammal kärring sno en tv apparat eller spränga en bil i luftem med Micro SMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 varför inte spela dit själv robbin så du får uppleva den underbara känslan att se en gammal kärring sno en tv apparat eller spränga en bil i luftem med Micro SMG Hehe Gudfar.... Jag e redan där du är, men jag skulle velat sett den filmen endå... Jag har varit där i 3 dagar nu eftersom jag inte spelat så mycket på sistånde... Jag älskar att bara åka omkring å kolla på civila som springer runt å skjuter och alla brandbilar som får damp på gatan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts