_Neo_ Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nyss när jag spelade San Andreas så var jag på ett uppdrag...plötsligt såg jag att det kom rök från byggnaderna. Sen gick jag ut ur bilen och kollade vad det var..plötsligt såg jag att byggnaderna brann! Och människorna började slå varandra sedan var det några tjejer med pistol som sköt oskyldiga och såna här punkare som dödade civila...och allt detta har jag spelat in .Sedan kom det polishelikoptrar och sånt! Men efter inspelningen så kom en brandman och sparka ut en civil ur hans bil och åkte bort. Men som sagt har jag detta inspelat..Filmen är 8 min lång och ungefär 50mb stor...snart ska jag lägga up filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du har alltås kommit tillbaka till Los Santos. Allt är rök och skit och dt brinner en massa och folk springer emd tv apparater, det håller på enda tills du gör sista uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fan, efter hur många missions blir det så? har gjort 86 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 banne med va fräckt! *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 det e skitjobbigt, jag började brinna 3 gånger på raden i ett uppdrag, dog för att jag var så skadad ska spela nu, blev motivierad att sparka röv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 vafan det ska ju va så.. tror du att det bara är du som sett det? fan va seg du är på att klara spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vem menar du e seg på klara spelet? Menar du mig så har jag vart utan ps2:an 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har gjort ca 94 men har aldrig sett nått sånt..hur och vart kan man se sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har gjort ca 94 men har aldrig sett nått sånt..hur och vart kan man se sånt? på ett av dom sista är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det ska vara som South Central. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Skynda dig och lägg upp filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har gjort ca 94 men har aldrig sett nått sånt..hur och vart kan man se sånt? Det blir så när du kommer tillbaks till los santos och får börja göra uppdrag hos sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men det är ju riot! Det är därför alla e galna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 lägg upp filmen nu va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Jag har ett konstigt problem. När jag kollar i stats så har jag bara gjort 103 uppdrag av 235 (Tror det var 235) Iaf är det samma för er? Jag har inte en enda uppdragsgivare kvar. Redigerad 22 november, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det där är antalet "mission attempts" d.v.s hur många ggr du har gjort alla uppdrag, både lyckade ock misslyckade försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Upplevde hela Rioten idag, från början till slut . fan va grymmt de va, horor och kärringar bar runt på tv-apparater. Lyckades också ta alla Ballaz terretorier i Ls Sf och Bayside. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Okej. Tack så mycket. Blev lite orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nyss när jag spelade San Andreas så var jag på ett uppdrag...plötsligt såg jag att det kom rök från byggnaderna. Sen gick jag ut ur bilen och kollade vad det var..plötsligt såg jag att byggnaderna brann! Och människorna började slå varandra sedan var det några tjejer med pistol som sköt oskyldiga och såna här punkare som dödade civila...och allt detta har jag spelat in .Sedan kom det polishelikoptrar och sånt! Men efter inspelningen så kom en brandman och sparka ut en civil ur hans bil och åkte bort. Men som sagt har jag detta inspelat..Filmen är 8 min lång och ungefär 50mb stor...snart ska jag lägga up filmen. Lägg upp filmen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts