Jump to content

Los Santos brinner!

_Neo_
 Share

Recommended Posts

Nyss när jag spelade San Andreas så var jag på ett uppdrag...plötsligt såg jag att det kom rök från byggnaderna. :mellow: Sen gick jag ut ur bilen och kollade vad det var..plötsligt såg jag att byggnaderna brann! Och människorna började slå varandra sedan var det några tjejer med pistol som sköt oskyldiga och såna här punkare som dödade civila...och allt detta har jag spelat in :shifty: .Sedan kom det polishelikoptrar och sånt! Men efter inspelningen så kom en brandman och sparka ut en civil ur hans bil och åkte bort. :ph34r: Men som sagt har jag detta inspelat..Filmen är 8 min lång och ungefär 50mb stor...snart ska jag lägga up filmen. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nyss när jag spelade San Andreas så var jag på ett uppdrag...plötsligt såg jag att det kom rök från byggnaderna. B) Sen gick jag ut ur bilen och kollade vad det var..plötsligt såg jag att byggnaderna brann! Och människorna började slå varandra sedan var det några tjejer med pistol som sköt oskyldiga och såna här punkare som dödade civila...och allt detta har jag spelat in :D .Sedan kom det polishelikoptrar och sånt! Men efter inspelningen så kom en brandman och sparka ut en civil ur hans bil och åkte bort. :D Men som sagt har jag detta inspelat..Filmen är 8 min lång och ungefär 50mb stor...snart ska jag lägga up filmen. :)

Lägg upp filmen tack :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor