GEAS Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Mycket svårt att säge, men dom jag lyssnar mest på nu är: Opeth - Still life Iron maiden - Seventh son of a seventh son Iron maiden - Brave new world Åh! Här ser vi em männsika med bra musiksmak! Opeth - Still life är helt underbar!!! Face of Melinda... The Moor... Paranity Painted Death... mmmm Opeth - Still life / Deliverance Iron Maiden - The Number of the Beast / Piece of Mind Dissection - Storm of the Lights Bane - Where Dead Angels Lie Children of Bodom - Hate Crew Deathroll Motörhead - Sacrifice / Hammered (Har inte deras senaste :'( ) Det är nog mina klart bästa, sen har jag en massa riktigt bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Måste nog säga Black Sabbath Between Heaven and Hell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikee Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 min e guns n' roses appetite for destruction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Alla ni som inte äger en enda skiva - hur känns det? Jag menar, om jag hör en bra låt med et band och hittar deras ena skiva någonstans, köper jag den. Har dock bara ett femtio-tal skivor, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts