_BliXta_ Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Den bästa äger är "Darkness On The Edge Of Town" med springsteen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Måste nog säga att det är D-12s "gamla" Devil's Night... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Självklart "Murderdolls - Beyond the Valley of the Murderdolls". En skön skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 äger inga skivor :S har ägt nårra i mitt liv med dom är borta. den bästa jag ägt är nog The Offspring - Americana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 själv är man så skillad så man har inga matriella skivar alls (alldrig ägt) eller joo! en LP skiva med the monkees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Den bästa skivan jag äger måste nog vara min kära ost-skiva Albin, som har hängt med i många år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Bästa jag äger är Metallica - And Justice For All... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 hm.. Min Halo 2 skiva eller min VC skiva... Musik... hmm... kanske Halo 2 soundtracks.. eller någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Eva och adam : Pyamas party! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 LOK: Naken Blästrad Och Skit Sur LOK: Sunk500 LOK: Ut Ur Diskot Och In I Verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 LOK: Naken Blästrad Och Skit Sur Bara en lite fråga, ska skitsur vara särksrivet på titeln eller råkade du bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Min bästa skiva är Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits den har jag ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Äger inte så många skivor men bäst av dem är Guns N' Roses - Appetite For Destruction "GN'R were presented with the Diamond Award from the RIAA, commemorating the sales of 15 million copies of Appetite For Destruction on March 16th 1999." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Elvis 2:nd to none Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Just nu är den bästa skivan jag äger KORN "Follow the leader" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Det får bli min Evanescence skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Rammstein - Reise Reise + Alla andra deras album Men de är inte köpta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ICP - The great milenko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Insane Clown Posse - Hells pit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 LinKin Park Meteora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts