PETsson Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Någon som vet var man hittar denna bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G_T_A Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du kan göra så där av en "Jester" bil i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du hittar den inte, du får styla om en bil så den blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 vad heter modellen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 vad heter modellen? Om du läst tidigare poster så skulle du sett att det var en "Jester" som är på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Om du läst tidigare poster så skulle du sett att det var en "Jester" som är på bilden. ok, ursäkta. kan man hitta den i los santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ja, när du kommer tillbaka efter att du e klas i las venturas, men den e vanligast i las venturas, kan ses ibland i sf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jestern står nere i hamnen i LS och i hamnen i SF så kan du köpa den annars vet jag inte RCD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jestern står nere i hamnen i LS och i hamnen i SF så kan du köpa den annars vet jag inte RCD tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Var handlar man bilar då? Har hört att man kunde köpa Monster truck där också... Är det där man snor bilar med Cesar eller? Jag hittade ingen Monster truck där i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Var handlar man bilar då? Har hört att man kunde köpa Monster truck där också... Är det där man snor bilar med Cesar eller? Jag hittade ingen Monster truck där i alla fall... Du handlar vid hamnen i SF. Du måste först exportera några bilar för att få tillgång att köpa monstertrucken. Förövrigt så finns en Jester bakom bilskolan i gränden. Den brukar vara låst, men har du tur så är den olåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ok, ursäkta. kan man hitta den i los santos? nej det tror jag inte...,men du kan ändå inte styla bilarna sådär i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du handlar vid hamnen i SF. Du måste först exportera några bilar för att få tillgång att köpa monstertrucken. Förövrigt så finns en Jester bakom bilskolan i gränden. Den brukar vara låst, men har du tur så är den olåst. Har inte exporterat bilar ännu, när får man föra det? När man har gjort garage-uppdragen eller? Jag läste att Jester fanns där, men om den är låst; kan man inte bogsera med traktorn till sitt garage, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts