heat Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ja tog med dom för att thief3 verkar coolt och spänande och bornout3 för att det verkar coolt att krocka bilar ur bannan och köra 300 på 50 vägen. och föresten jag har redan halo2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag tror på Burnout. Har dock inte spelat det ännu. När jag var inne på Trad så stog det en liten 7-åring där och spelade. Och jag är inte den som knuffar bort barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag undrar om det är någon som tycker thief3 är coolt för nu tycker jag att det värkar bättre än burnout3 någon som kan berätta något om thief3? jag har hört att det är buggit men är det något allvarligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts