Sikorka Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har "hört" att de som skapade SA har jobbat så bra så de ska på semester,vet någon var? för förra gången va dom i Miami och då gjorde dom Vice city så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 sverige akta GTA stockholm nämen ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har "hört" att de som skapade SA har jobbat så bra så de ska på semester,vet någon var? för förra gången va dom i Miami och då gjorde dom Vice city så.... "hört" eller läst på Gtasajtens framsida? hm jadu jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 GTA kommer antagligen om det kommer fler spel att expandera i kartan och nu istället för en stat blir det en lands del....lol GTA Svealand - GTA Götaland. :"> aaa bränna runt i Skåne som ett *ss och köra över till danskarna....o döda dem -----------> Om du är besserwisser (jag vet jag ahr glömt hur det stavas) snälla svara inte emd några negativa komentarer om du inte fattade att detta var ett skämt inlägg så skriv inte... ---------------------------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Gta Norrland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Gta Norrland... aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 aldrig! skulle ju va grymt, springa runt o slakta renar o samer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 skulle ju va grymt, springa runt o slakta renar o samer Ja..kanske! men det skulle inte finnas nån storstad att vara i..och hur ofta på en skala kommer det en supersport bil på vägarna där? det finns för och nackdelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Ja..kanske! men det skulle inte finnas nån storstad att vara i..och hur ofta på en skala kommer det en supersport bil på vägarna där? det finns för och nackdelar håller med dig.. fast skulle va kul o slakta renar o samer (ja vet, ja e ond) men typ... hela usa, eller nåt helt annat land så tar de nåra år o varva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 aldrig! eh det var det skönaste förslaget i denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Narta Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Och jaga pingviner o köra över isbjörnar med skoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 varför diskuterar ni ens detta?.. det kommer aldrig hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Ja..kanske! men det skulle inte finnas nån storstad att vara i..och hur ofta på en skala kommer det en supersport bil på vägarna där? det finns för och nackdelar det går faktiskt ganska ofta supersportbilar på de norrländska vägarna då många företag provkör deras bilar där uppe innan de släpps har bland annat sett ferrari enso innan den ens hade nåt namn eller riktig bild i media plus ett par maskerade mercor mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 skulle ju va grymt, springa runt o slakta renar o samer Exakt, det är exak ALLT som finns i norrland! Renar, samer, isbjörnar och annat snörelaterat. Alla norrlänningar är efter, intelligentsmässigt och i utvecklingen!! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Exakt, det är exak ALLT som finns i norrland! Renar, samer, isbjörnar och annat snörelaterat. Alla norrlänningar är efter, intelligentsmässigt och i utvecklingen!! =) håller med förutom.. isbjörnar finns väll inte i norrland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 håller med förutom.. isbjörnar finns väll inte i norrland Bara så du vet var jag ironisk. Jag lekte bara fördomsfull idiot från södern...om du var seriös så är du ett fint exempel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det vore shysst ifall R* gör nåt GTA spel med SNÖ i... börjar bli trött på den eviga värmen och regnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Bara så du vet var jag ironisk. Jag lekte bara fördomsfull idiot från södern...om du var seriös så är du ett fint exempel! haha... nej, håller inte med på "Alla norrlänningar är efter, intelligentsmässigt och i utvecklingen!!" men de andra håller ja me på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det vore shysst ifall R* gör nåt GTA spel med SNÖ i... börjar bli trött på den eviga värmen och regnet Nja, bara snö hela tiden skulle vara trist. Att det skulle finnas årstider skulle jag dock inte ha nåt emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Seriöst , årstider skulle inte gå, fan om 2 veckor kmr de snö, då måste jag spela me snö i 6 veckor. Fram mä kläderna så man inte fryser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts