Gt@_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 hur många uppdrag är det på staunton island?? jag har klarat ungefär 10!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det är cirka 24 uppdrag varav 4 av dem är för yardien King Courtney. Hans uppdrag behöver inte slutföras för att komma till tredje ön Shoreside Vale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_ Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det är cirka 24 uppdrag varav 4 av dem är för yardien King Courtney. Hans uppdrag behöver inte slutföras för att komma till tredje ön Shoreside Vale. okej.. TACK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Man behöver ju inte göra exakt alla huvuduppdrag för att komma vidare heller...Inget av Kenjis behöver göras tx.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_ Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Man behöver ju inte göra exakt alla huvuduppdrag för att komma vidare heller...Inget av Kenjis behöver göras tx.... nehe.. va bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 nehe.. va bra!! Fast försök nu inte att klara GTA3 så fort som möjligt för sen när du varvat spelet kommer du ångra att du inte gjorde Kenjis uppdrag, när du dödat honom åt Donald är hans uppdrag borta för alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Fast försök nu inte att klara GTA3 så fort som möjligt för sen när du varvat spelet kommer du ångra att du inte gjorde Kenjis uppdrag, när du dödat honom åt Donald är hans uppdrag borta för alltid... Så gjorde jag första gången .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 (redigerad) Så gjorde jag första gången .. Samma här... Jag ville bara komma över till SSV och flyga dodo så fort som möjligt, sedan gjorde jag inga fler uppdrag på den sparningen utan började på en ny. Redigerad 2 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Samma här... Jag ville bara komma över till SSV och flyga dodo så fort som möjligt, sedan gjorde jag inga fler uppdrag på den sparningen utan började på en ny. Precis så .. jag ville också bara flyga DoDo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts