Exicuiter Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag letade som fan i alla tatuerings shops efter dom andra tatueringarna som finns på bild hos tatueraren, jag såg lite olika:Majja planta, gängmedlems ansikte, en 9mm pistol ,några tribals m,m jag menar det borde ju finnas för det finns ju tre olika frisörer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Jag har bara hittat två olika tattooställen, alltså flera olika affärer, men bara två uppsättningar av tattoos. Dock hittade jag en "ny" frisör precis brevid stället man kan modda sina LowRider-bilar, där man kan bli skinnskalle, fixa Elvisfrilla mm. Jag kanske är jättesent ute, men men, jag hittade den iaf först nu. Just ja, jag såg i någon tidning att CJ kan ha en "SanAndreas" mellan skuldrorna?? Redigerad 22 november, 2004 av smoke_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 man kan inte bli skinn skalle dum huvud, man rakar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 man kan inte bli skinn skalle dum huvud, man rakar sig. man kan väl visst bli "skinn skalle" som du kallar det det är ju förfan samma sak... och sen säger man fan inte "dum huvud" snälla.. fan vad jag är trött på sånt här, slutar väl snart hänga på forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Exicuiter Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men som sagt om någon vet något om dom här konstiga tatueringarna så skriv gärna om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 man kan väl visst bli "skinn skalle" som du kallar det det är ju förfan samma sak... och sen säger man fan inte "dum huvud" snälla.. fan vad jag är trött på sånt här, slutar väl snart hänga på forum.. skinn skalle är ett annat ord för razze. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Dock hittade jag en "ny" frisör precis brevid stället man kan modda sina LowRider-bilar, där man kan bli skinnskalle, fixa Elvisfrilla mm. kan du visa på en karta? skulle va schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Sorry att jag hamnar offtopic här men... Kung Food: En skinnskalle behöver nödvändigtvis inte vara rasist, bara för två veckor sedan, på T-centralen, såg jag en asiatisk kille med DM-kängor, förkorta ljusblåa jeans, rakad skalle samt svart bombarjacka. Jag tror inte att folk tar dig särskilt seriöst när du börjar kalla folk dumhuvud när du inte har en jävla aning om vad du snackar om. Det är sant, det börjar bli tröttsamt med folk som skriver inlägg ineehållande personangrepp på ett TVSPELS-FORUM!!! Det är bara ett TV-spel och man behöver inte ta inehållet i det så pass seriöst att man måste ta till personangrepp. Jag snackade om detta förut i forumet. Som sagt, sorry att jag kom lite offtopic, tillbaks till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du vet vart stället där du kan modda dina Lowrider bilar i LS ligger? Precis brevid där ligger det en "sax" på kartan. Där ligger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du vet vart stället där du kan modda dina Lowrider bilar i LS ligger? Precis brevid där ligger det en "sax" på kartan. Där ligger det. ok... drar o kollar nu.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Återigen offtopic: Skinnskalle kulturen härstammar från jamaica. Svarta och vita som var/är emot deras knarkande kultur rakade av sig håret och klädde sig i tight istället för slappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G_T_A Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Gjorde en på kartan. Om du velade se exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 KuNg-Fo0d: Skinnskalle= Inget hår på huvudet, jaja du lär dig väl när du blir lite äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) skinn skalle är ett annat ord för razze. man behöver inte va rasist för att man är skinhead, det är nog på tiden att du börjar läsa lite om skinhead kulturen!! Redigerad 22 november, 2004 av Skullhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Skippa skinnskalle diskussionen nu (jag själv är skinnskalle och blir bara frustrerad). Åter till ontopic: Vart hittar man gängmedlemsansikte? Jag har bara hittat de vanliga, trissta tatueringarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag tror att det är omöjligt. Alltså det finns ju bara två olika uppsättningar av tatueringar. De i LS och den i LV. Så jag tror att både den jag såg med SanAndreas på ryggen och gängansiktet samt majalövet bara är båg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Skulle vara soft om den här tråden inte dog...ingen som vet någonting om tatueringarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Det är ju bara OG Loc som har marijuana bladet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smoke_5 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Så vi kan alltså fastställa att det inte GÅR att tatuera någonting annat än det som erbjuds i de två (likadana) ställena i LS och det i LV? Inget ställe som öppnar efter ett visst tag eller efter man gjort någonting eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag har hittat 2 olika tattoo ställen.. med olika tattoos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts