Jump to content

Tatuering

Exicuiter
 Share

Recommended Posts

Jag har bara hittat två olika tattooställen, alltså flera olika affärer, men bara två uppsättningar av tattoos.

Dock hittade jag en "ny" frisör precis brevid stället man kan modda sina LowRider-bilar, där man kan bli skinnskalle, fixa Elvisfrilla mm. Jag kanske är jättesent ute, men men, jag hittade den iaf först nu.

Just ja, jag såg i någon tidning att CJ kan ha en "SanAndreas" mellan skuldrorna??

Redigerad av smoke_5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry att jag hamnar offtopic här men...

Kung Food:

En skinnskalle behöver nödvändigtvis inte vara rasist, bara för två veckor sedan, på T-centralen, såg jag en asiatisk kille med DM-kängor, förkorta ljusblåa jeans, rakad skalle samt svart bombarjacka.

Jag tror inte att folk tar dig särskilt seriöst när du börjar kalla folk dumhuvud när du inte har en jävla aning om vad du snackar om.

Det är sant, det börjar bli tröttsamt med folk som skriver inlägg ineehållande personangrepp på ett TVSPELS-FORUM!!! Det är bara ett TV-spel och man behöver inte ta inehållet i det så pass seriöst att man måste ta till personangrepp.

Jag snackade om detta förut i forumet.

Som sagt, sorry att jag kom lite offtopic, tillbaks till ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor