skaeG Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 asså på såg värket i LS så händer det saker vad jag hört? Nåra har sett leather face och andra spök bilar.... Jag är där nu har varrt där sen kl: 21 till 02:30 (gta tid) det ända jag sett är bara en bil som står i garaget som är lite pajj... Och så stog det en annan vid andra sidan.. När jag gick runt och gick tillbaka stog det en motor cykel på samma ställe ist för bilen Asså kan man se nått mer konstigt där? Isf vikken tid och vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Säe skriv inte det heter Sågverket.... Jag har ingen aning han har inte kommit fram för änn iallafall.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Har inte sett nå konstigt där alls förutom den krockade bilen som står där. (Måste bara påpeka din särskrivning.. "Såg värket" 'Sågverket'. Säe skriv inte det heter Sågverket.... Jag har ingen aning han har inte kommit fram för änn iallafall.. Säe skriv sitter ihop och heter Särskriv. Redigerad 22 november, 2004 av Kattla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jasså du såg värket i GTA:SA... Grattis . Kunde inte låta bli sorry, men vi måste bli bättre på att inte skriva isär ord... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Moget av alla och påpeka ETT litet stavfel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ett stav fel och en sär skrivning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ... såg då minst 4-5 stavfel och 3 särskrivningar (såg värk, spök bil & motor cykel) ....men on topic, det där med att bilen blev en motorcykel, har du inte spelat gta förut, ställ dig på vägen, och titta åt ena hållet, vänd dig om och titta sen tillbaka så är det helt andra bilar eller inga bilar alls där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Moget av alla och påpeka ETT litet stavfel... Ja, själv är du jävligt "mogen"... Händer aldrig nå't vid sågverket för mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 varför bry sig om vad folk gör för fel?? satsa på å styra upp era egna fel istället.. vi ska väll inte skriva nån jävla Ordbok på den här sajten eller ?? trött man blir på alla som ska komentera folks fel hela tiden. sköt dig själv å skit i andra som man säger..pz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 varför bry sig om vad folk gör för fel?? satsa på å styra upp era egna fel istället.. vi ska väll inte skriva nån jävla Ordbok på den här sajten eller ?? trött man blir på alla som ska komentera folks fel hela tiden. sköt dig själv å skit i andra som man säger..pz tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 *Tråd Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts