narjana Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Har precis fått mitt ps2 till lägenheten när jag flyttade för ett tag sen. Nu undrar jag en sak. Har kanske spelat i 5 timmar totalt när jag fick ett medelande som sa att jag kunde ta med mig mina gängmedlemmar ut i stan etc. Hur gör jag för att få dom med mig? Måste jag ha ett uppdrag för att dom ska följa med mig? Eller kan jag bara ragga upp några stycken med mig ut på stan för att göra stan osäker? Over and Out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 du siktar på dom och trycker uppåt ( inte analogen) neråt får att få dom och vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
narjana Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Tackar! Ska testa när jag kommer hem! Ska fan ut och slakta satan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts