Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag tycker Machinegun, det duger till det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 (redigerad) Flame Throwern är det roligaste vapnet! Men machinegun är väl det man använder mest... Redigerad 1 december, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Flame Throwern är det roligaste vapnet! Men machinegun är väl det man använder mest... Man ska använda Flame Thrower vid millitärbasen i Vice City, då springer vakterna in i elden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag tycker man ska kunna springa med flamethrower i gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag tycker man ska kunna springa med flamethrower i gta vc men för fan... Detta är gta 1's forum!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Man ska använda Flame Thrower vid millitärbasen i Vice City, då springer vakterna in i elden! Och? är inte det här VC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Och? är inte det här VC?? Vice City, den tredje staden i GTA1... och om jag hade menat GTA VC skulle jag väl inte postat inlägget i GTA-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Med eldkastaren är man typ oövervinnerlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 MachineGun är det bästa vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Nej pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Nej pistol suger ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 suger ja. Pistolen suger inte alls, när maskingeväret och eldkastaren tagit slut är pistolen ett perfekt backup-vapen. Tack vare pistolen har jag många gånger klarat mig från att bli busted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Pistolen suger inte alls, när maskingeväret och eldkastaren tagit slut är pistolen ett perfekt backup-vapen. Tack vare pistolen har jag många gånger klarat mig från att bli busted. Men det är ganska små skott så det är svårare att träffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) Men det är ganska små skott så det är svårare att träffa. När polisen jagar en till fots ska man vända sig om och gå baklänges samtidigt som man skjuter mot poliserna, då är pistolen inte så svår att träffa med. Redigerad 11 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 När polisen jagar en till fots ska man vända sig om och gå baklänges samtidigt som man skjuter mot poliserna, då är pistolen inte så svår att träffa med. Jag brukar använda Machine gun... IaF när jag kör MP!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 När polisen jagar en till fots ska man vända sig om och gå baklänges samtidigt som man skjuter mot poliserna, då är pistolen inte så svår att träffa med. Han går ju så långsamt bakåt och då hinner dom ikapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Han går ju så långsamt bakåt och då hinner dom ikapp. Inte om man mördar dom innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Machinegun är den bästa tycker jag! med den så kan man ju mörda rätt så snabt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Inte om man mördar dom innan... Gör dom inte? Det har jag alltid trott...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 machin gun.. den är ju bra.. åsså pistolen iaf nån jäkla snut skulle komma å ammon är slut till Machin Gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts