JasonX Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har fasnat på ett updrag. Efter att jag har räddat mad dogg från att hoppa från taket har jag inte fått något mer updrag. Är det någon som vet om man ska åka till något ställe eller bara vänta på att få ett telefon samtal? JasonX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Har du gjort uppdragen hos Wozzie? Det gröna $ på kartan? Eller den gula bilden på en drake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JasonX Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Har du gjort uppdragen hos Wozzie? Det gröna $ på kartan? Eller den gula bilden på en drake? ja det har jag men vad ska man köra efter åt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts