Speeder Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag vill så snabbt som möjligt veta hur jag startar datorn i felsäker läge om man har WinXP. Det är en fil jag ska ta bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vid start av datorn trycker du antingen F9, F10, F11, F12... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vid start av datorn trycker du antingen F9, F10, F11, F12... Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Tack! NFP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men om det inte funkar då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men om det inte funkar då?! Vadå? Knapparna eller problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vadå? Knapparna eller problemet? Knapparna, när ska man trycka? Hela tiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Knapparna, när ska man trycka? Hela tiden eller? Ja, tills den där sidan kommer upp... med massa alternativ... EDIT: Är på datakunskapslektion och frågade min lärare, det är F8 man ska trycka på... Redigerad 22 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Windows XP boot-kommandon: F2 - bios setup F8 - bootval (felsäkert, vga-läge, etc.) F12 - välj varifrån datorn ska bootas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Windows XP boot-kommandon: F2 - bios setup F8 - bootval (felsäkert, vga-läge, etc.) F12 - välj varifrån datorn ska bootas Hur man kommer in i BIOS beror väl på märke av moderkort och inte OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Hur man kommer in i BIOS beror väl på märke av moderkort och inte OS? Det har du rätt i, men i de flesta är det iaf F2 (alla moderkort jag testat kör med F2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts