erko Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 jag har hört att att det ska finnas en spikmatta men jag kan inte hitta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 jag har hört att att det ska finnas en spikmatta men jag kan inte hitta den Det är poliserna som använder sig av såna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag har aldrig spelat Vice City men en vild gissning är att polisen lägger ut spikmattor under jakten på Tommy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 De är bara snuten som använder de under biljakter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 kan inte tommy ha spikmatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 NEJ!!!!! Tommy kan inte ha de!!!!!!! Bara polisen!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Just det börja fatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 kör man förbi en polisgubbe medan man har 2 eller 3 stjärnor (vet inte säkert). så lägger han ut en spikmatta som punkterar alla ens däck på samma gång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 kör man förbi en polisgubbe medan man har 2 eller 3 stjärnor (vet inte säkert). så lägger han ut en spikmatta som punkterar alla ens däck på samma gång.... Det är väl praktiskt taget omöjligt?? Att alla fyra däcken smäller på en o samma gång menar jag.. Lixom.. hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Det är väl praktiskt taget omöjligt?? Att alla fyra däcken smäller på en o samma gång menar jag.. Lixom.. hur?? varför skulle det vara omöjligt? kör man över en spikmatta med alla fyra hjulen får man oxå punktering på alla fyra hjulen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 varför skulle det vara omöjligt? kör man över en spikmatta med alla fyra hjulen får man oxå punktering på alla fyra hjulen... han försöker bara vara rolig, han menar att hjulen inte kan punkteras precis samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 han försöker bara vara rolig, han menar att hjulen inte kan punkteras precis samtidigt d va ju inte ens roligt... ok lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 han försöker bara vara rolig, han menar att hjulen inte kan punkteras precis samtidigt Jag försöker inte vara rolig... jag ÄR rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Jag försöker inte vara rolig... jag ÄR rolig Nej! det var inte roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts