wiken Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ja har nyss köpt nfsu2 och är helt klart nöjd med vad ja sett. ... men ja undrar över en grej kan man höra nån värre bas när man lägger i audio kitet eller är d bara för syns skull?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det finns en tråd redan, Einstein... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jasså din svettiga pungget fel o gå o haka upp dig nån annan stans jävla lodis.. p.s. einstein var endå smart tillskillnad från dig++ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det finns en tråd redan, Einstein... Jo de finns det. Men vadfan. Han undrar en sak. han frågar. Sluta va så taskig och svara istället. jag tror inte att de går och lyssna på basen och de. De är nog där bara för att de är ballt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 exakt shyst pixi ..... menar d.. synd d hade varit coolt me lite extra dunka dunka när man kommer glidandes Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Jag svarade på hans fråga när han postade i den nuvarande NFS:U-tråden. Bråka inte... EDIT: Och wikens stavning var rolig läsning... Redigerad 21 november, 2004 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 exakt shyst pixi ..... menar d.. synd d hade varit coolt me lite extra dunka dunka när man kommer glidandes Jo de skulle vara ballt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 som sagt det finns ju redan en tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jasså så de finns en tråd som dom har en fråga om ljudet? nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 All diskussion rörande spelet Need For Speed: Underground 2, inkluderat ljudprestanda och i spelet inbyggda möjligheter sker i den, för detta ändamål avsedda tråden. Samtliga användare användandes den nuvarande tråden namngiven "nfsu 2" ombedes att omedelbart upphöra att vara aktiv i denna och en av administratören utsedd moderator ombedes låsa och neutralisera tråden. Alla som säger emot dör, biatch! EB PS. Ja, det där sista uttrycket var ironi. De som whinar förlorar streetcred! DS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 All diskussion rörande spelet Need For Speed: Underground 2, inkluderat ljudprestanda och i spelet inbyggda möjligheter sker i den, för detta ändamål avsedda tråden. Samtliga användare användandes den nuvarande tråden namngiven "nfsu 2" ombedes att omedelbart upphöra att vara aktiv i denna och en av administratören utsedd moderator ombedes låsa och neutralisera tråden. Alla som säger emot dör, biatch! EB PS. Ja, det där sista uttrycket var ironi. De som whinar förlorar streetcred! DS. Du är ingen moderator eller administratör. Så shut up! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Han sa ju att en MODERATOR skulle låsa tråden... hade han varit det hade han ju låst den... eller hur ... PS: Jag var tvungen att göra detta... (Smiles alltså) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du är ingen moderator eller administratör. Så shut up! Men varför tror du att jag gjorde en tråd om NFSU 2 om det inte vare för att man skulle kunna fråga saker inne i den tråden så skulle inte sånna här trådar dyka upp du hade nog får svar ganska snabbt om du hade skrivit i den tråden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 han fick svar snabbt här med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Pixi och wiken kan ni sluta att klia mig i rumpan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Pixi och wiken kan ni sluta att klia mig i rumpan Dumas. Sluta va daskiga mot alla nya. Redigerad 22 november, 2004 av pixi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Värst vilken otrevlig stämning det råder här då. Jaha, det var ju synd, nu gjorde ni så jag drabbades av akut depression. Jamen säg godnatt då, punglökar. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts