kung_plingan Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ja vill så gärna hitta planet AT400..vart hittar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) antingen i ett hangar i sf eller lv... edit: om du tar upp kartan, kollar lv´s flygplats, sen kollar du under entren (liknar en dödskalle) och där finns ett vitt hangar enligt kartan... Redigerad 21 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vad är det förnåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) AT-400 är ett större jetflygplan, reguljärt passagerarflygplan. Finns inne i en hangar på flygplatsen i LV. Gå bara fram till den stora hangar porten så öppnas den. Har märkt ut vart hangaren är: http://img126.exs.cx/img126/1656/clasventuras.jpg Redigerad 21 november, 2004 av D1C3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Tackar så mkt..ska kolla imorn orkar inte spela just nu...mn måste ma ha klarat till den staden för att kunna köra dt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Beror vart du är, fast ja vet inte om den finns där hela tiden. Jag höll på med uppdrag i LV när ja fann den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det är helt klart det bästa planet att flyga med, synd att det är för stort att landa med på öknen flygplatsen bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ja men jag hoppar bara fallskärm från den om jag ska till öknens flygplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts