Coleman Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Hur fan gör man för o döda snuten Pulowski eller va han heter när han åker i väg med bilen? Hinner inte mosa han med bazookan o omöjligt o skjuta han från en bil/mc, tyckte ja åkte hur länge som helst o sköt men inget hände? tacksam för bra tips, första uppdraget som ja börjar tröttna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag tog en seasparrow och jaga honom medans jag matade hans bil med bly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Följde bara efter honom i den där buggy-bilen. För mig så började han efter ett tag att bara köra runt runt i en stad i öknen. Jag stod stilla och bara glodde på honom tills han körde ut på motorvägen. Så jag hoppade tillbaks in i den där buggy-bilen och följde efter honom tills han körde av vägen och in i ett hus, sen sköt jag ner honom. Simpelt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 han kör ju som.... en gammal tant! så bara att slänga ut honom o peppra honom full me bly när han kör av vägen in i en skylt eller nåt -The almighty Grötmannen has spoken- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag körde bara efter honom, och när han sen krockar in och stannar i ett litet samhälle, tryck in din bil mot honom, sen springer man bara runt och drar ut honom, och skjuter skiten ur honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag hadwe fasnat på du uppdrage me. ja hadde försökt me de billjoner ggr så ja tröttnade. sen på träningen sa en polare att man bara skulle följa efter han, så ja testade en gång till. Då körde dummerfanet upp på vägen u försökte komma upp över vägkanten. Bilen välte, började brinna o en ful snut kröp up. så ja tog fram min combatshotgun o brände in 5 6 skott i huvve på han. o kan ni fatta: han dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebbe_84 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag gjorde drive by på honom när jag kom upp jämsides med honom, tillslut började hans bil brinna och när den explodera dog han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag tacklade ner han i en krater vid Big Ear. Sen bara matade jag hans bil med bly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts