leftbehind Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Hej, jag ska in på militärbasen då, det kör ju ut en patriot, men är det någon som har ett bra tips hur jag får stopp på den . Den kör ju bara vidare o vidare hela tiden. Tacksam för svar. / David Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 gå in när den åker ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Eller som det sagts 1000 gånger tidigare, ta ett flygplan och flyg in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 kan du inte engelska det står att du ska ta dig in det när militär fordonet far ut läs lite på texterna som dom sägger hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 kan du inte engelska det står att du ska ta dig in det när militär fordonet far ut läs lite på texterna som dom sägger hur man gör. Dom säger att dom släpper in militär fordon. Sånna som du ska inte skriva i sånna här topics, jag kan engelska, men det går inte att stoppa Patrioten. Till er trevligare svarare: Blir man inte nerskjuten på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Leftbehind: Nej inte direkt. Jag hade med mig en m4:a och lite andra små goa vapen. Det gick skitbra. Se till att ha nånstans att ta skydd och ha en skyddsväst på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Leftbehind: Nej inte direkt. Jag hade med mig en m4:a och lite andra små goa vapen. Det gick skitbra. Se till att ha nånstans att ta skydd och ha en skyddsväst på dig. Tack Sticker upp o lirar det strax. Ringer Mad Dogg efter det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kommer inte ihåg det riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Tack Sticker upp o lirar det strax. Ringer Mad Dogg efter det?? nä men du får ändå ett "D" på kartan, och du ska *SPOILER* rädda honom från att begå självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kan nån säga hur man hissar den där magneten med Leviathan koptern....funkar inte efter uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kan nån säga hur man hissar den där magneten med Leviathan koptern....funkar inte efter uppdraget? ja precis! ja blir så förbannad på att cet inte går att anbända magneten efter de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Samma problem för mig. Undrar vart den tagit vägen. Min 2100:e post Redigerad 22 november, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts