NutCase2 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag har vgjort alla mission ink. sissta....+ alla listor i "sunshine autos" men jag har inte fått marcedes hus än....och inte hunter heller!!!!När får man den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Läs alla andra trådar om hur man får Hunter innan du skapar en ny!!!! <_< Du måste ha 100 hidden packages eller ha varvat spelet, om du bara varvar spelet kommer den att finns på militärbasen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Läs alla andra trådar om hur man får Hunter innan du skapar en ny!!!! Du måste ha 100 hidden packages eller ha varvat spelet, om du bara varvar spelet kommer den att finns på militärbasen! E´ Hunter bra? Vad kan man sjuta ifrån den? Kan man köra "(Mission´s med den ?)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Ja man kan köra uppdrag med den.. på R1 skjuter man Raketer på rund skjuter man machinegun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 1 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Idiot....de e klart jag kollar "militär basen" och "mercedes hus" det finns ingen...fast jag har klarat sissta missionet,och gjort alla listor på "sunshine autos"!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Ja man kan köra uppdrag med den.. på R1 skjuter man Raketer på rund skjuter man machinegun Öhhh, det var tvärtom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Ja ja.. jag är lite sjuk i huvudet idag! R1 Machinegun rund raketer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Läs alla andra trådar om hur man får Hunter innan du skapar en ny!!!! Du måste ha 100 hidden packages eller ha varvat spelet, om du bara varvar spelet kommer den att finns på militärbasen! assdå måste man varva spelet eller går det inte bra att klara det 1gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag har vgjort alla mission ink. sissta....+ alla listor i "sunshine autos" men jag har inte fått marcedes hus än....och inte hunter heller!!!!När får man den?? Jag har hört att man ska få mercedes hus?När får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Ta poliskläderna flyg med helikopter till militärbasen........står inte hunter där......åk iväg en bit.....ibland kanske ända till starfish island....åk tillbaka........voalla....hunter......om inte.....upprepa processen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 TACK....FAN VAD DEN E HÄRLIG...VIKET LJUD...MACHINGUNEN OCH MISSILERA ....SHIT TACKTACKTACK!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Vart ligger Mercedes hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 När får man Mercedes hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts