Upson Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 tror inte det var ironi från början.. utan att han som var hur stolt som helst.. sen när alla sa att han sög.. så kom han på att han egentligen "skämtade" med oss btw spamma inte.. Exakt! Sen ironi? Om du va ironisk, varför? Det avr itne direkt roligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Exakt! Sen ironi? Om du va ironisk, varför? Det avr itne direkt roligt... Nope..... Men man får vara ironisk ändå.. Det bestämmer jag själv.. Och förresten.. Om ni vill fortsätta kritisera så får ni väll ta och skaffa er liv istället.. Och nu menar jag inte som en förolämpning eller något sånt, utan som en åsikt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) tror inte det var ironi från början.. utan att han som var hur stolt som helst.. sen när alla sa att han sög.. så kom han på att han egentligen "skämtade" med oss btw spamma inte.. Du har fel.. Och du är 13/14 va? För då har vi en logisk anledning till att du skriver ett sånt dumt(elakt) inlägg.. Redigerad 22 november, 2004 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Haha, för att vara en dum n00b är du jävligt rolig. You go. När du säger "dum", hur menar du då? Om du menar att jag är ointelligent så verkar ju du ha iq på 60 typ.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 nu ska jag berätta att du suger på pingis jag äger dig! jag vinner över dig om jag kör penn fattning (kines stil) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) nu ska jag berätta att du suger på pingis jag äger dig! jag vinner över dig om jag kör penn fattning (kines stil) Som sagt var så kan ungdomar i den åldern (13, 14 och 15) år vara väldigt elaka och ointelligenta.. Och vi har ett exempel på citatet där uppe.. Kan någon låsa denna topic?? Redigerad 22 november, 2004 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Som sagt var så kan ungdomar i den åldern (13, 14 och 15) år vara väldigt elaka och ointelligenta.. Och vi har ett exempel på citatet där uppe.. ska vi ta en match imorron då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Kan någon låsa denna topic?? Redigerad 22 november, 2004 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Har en sak till att säga.. Om det vore en moderator osv som hade skrivit detta så skulle ni inte kritiserat det! Patetiskt altså! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 "Barn har däremot svårt för de [dubbla budskap]? som ironin innebär." jag syftade på ditt första inlägg och jag hade fortfarande garvat även om Stellan eller vem som helst skulle lagt upp den, inte för att de gör något sånt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag är 16 och ser inte "ironi'n" i ditt inlägg.. tycker precis som ferkurz.. destutom behöver du inte skriva ett inlägg per qoute eller skriva 2 inlägg på raken... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) jag syftade på ditt första inlägg och jag hade fortfarande garvat även om Stellan eller vem som helst skulle lagt upp den, inte för att de gör något sånt.... Garvat? Tyckte du att det var kul?.. Men det var ju det som var meningen..... Och jag skrev "kritisera", för att det tydligen är många elaka här på forumet.. Redigerad 22 november, 2004 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Får ställa mig på Kabooms sida här. Hur kan ni säga att det inte var ironi i det hela, han var ju knappast seriös med denna filmen. Jag tycker filmen var rätt rolig. Men han kanske är töntig nu för han har suttit och spelat in det för då "har man ju inget liv". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Mina pingis skills Här! Nödvändigt att både rara och zippa filen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Nödvändigt att både rara och zippa filen. Höjden av onödigt spam? Förövrigt Kaboom, nu när du säger att du var ironisk... vad var syftet med ironin? Med Topicen allmänt? Redigerad 22 november, 2004 av Upson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nödvändigt att både rara och zippa filen. jaja Kan du låsa denna topic? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 för mig framgår det som att Kaboom bara är ute efter fler inlägg, men jag kan ha fel, han kanske inte förstår sig på att man inte ska skriva flera inlägg på rad utan editera i det första istället... BTW, jag hade garvat åt den här tråden, inte din film Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts