mulla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ta en av polisbilarna, inte motorcykeln. Tryck på R3 för att göra polisuppdrag. Gå in på en restaurang och döda alla! Då kommer dina kills att höjas och du kommer få mer levels och när du har dödat alla i restaurangen in i din bil så har du fått pengar så kommer det att stå att du är i level 1 men ibland ska du gå in och ut och döda dem två gånger för att du ska få högre level. Gå in i samma restaurang och döda alla så har du fått kills och mer level för varje gång får du högre level. Och när du har fått 12-13 level i level kommer du att få 150 armor. Då kommer du att få ett meddelande. Annars en väg med fusk: Ta en polisbil och lägg den i din garage och använd spräng alla bilar fusket och det funkar utmärkt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) nån som har provat? Det funkar utmärkt för mig.. EDIT: VET NÅN NÅGRA ANDRA BUGGAR FÖR ATT SKIPPA PARAMEDIC MISSIONS OCH ANDRA LIKNANDE? Redigerad 21 november, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag föredrar att göra det på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Varför dubbelposta topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag föredrar att göra det på riktigt. det var ju bara ett exempel och det är bara ett spel. Varför inte mörda nån på riktigt i stället jag föredrar dig det i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Varför dubbelposta topicen? varför skriva en onödig topic? min andra post ligger längst nere nu är den viktigt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Kanske ligger långt ner av en anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Kanske ligger långt ner av en anledning? den ligger nere för att du har bajsat på min gamla tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 den ligger nere för att du har bajsat på min gamla tråd klassisk kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 klassisk kommentar mm du har ett klassisk kommentar. Jag hörde nån skriva klassisk kommentar på 20 talet. Och dem använder inte det ordet längre är det det du menar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Haha...ärligt talat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ett tips att klara ambulans uppdragen är att åka till byn söder om SF, där är det väldigt enkelt att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreassen Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 det var ju bara ett exempel och det är bara ett spel. Varför inte mörda nån på riktigt i stället jag föredrar dig det i stället. Det var ju inte riktigt så han menade grabben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts