ZliPp Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) tja! det är så att min start sida e helt konstig: http://0ml.net/cat ja har ändrat till den rätta sidan(har comhem) men den här sidan kommer ändå bara fram! ja har tryckt på verkställ tyå 200gånger men samma kommer fram! sen när ja ska trycka på länkar på sidor typ google så då hänger sig internet! e det nått virus? måste man formatera om datan eller går det att ta bor direkt? tacksam för svar Tog bort länken så ingen går in på den av misstag. //Arvid Redigerad 21 november, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Skaffa ad-aware och ta bort allt den hittar, så kan du byta till den sidan du vill ha som startsida. Har haft samma problem. Den bytta tillbaka själv. Tog bort allt jag hittade med ad-aware och sen kunde jag ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Skaffa ad-aware och ta bort allt den hittar, så kan du byta till den sidan du vill ha som startsida. Har haft samma problem. Den bytta tillbaka själv. Tog bort allt jag hittade med ad-aware och sen kunde jag ändra. var kan man skaffa de? har bar pestpatrol och norton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 http://www.lavasoftusa.com/default.shtml.sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 min brorsa skaffade just STOPzilla! och den fungerar hittills. Den blockar popups också, om jag förstått rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts