putte_tutte Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Lägg upp bilder på era stylade bilar här. skulle va kul å se hur andra gö. Här ä min iaf - - - > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Snygg bil. Du har stylat den i Arch Wheels Angels eller vad det heter? Jag undrar, när kan man göra det? Jag är i Las Venturas och håller på att göra uppdragen i Caliguras' Palace.. och det där stället finns ju i SF.. Kan jag bara åka dit och köpa det nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Snygg bil. Du har stylat den i Arch Wheels Angels eller vad det heter? Jag undrar, när kan man göra det? Jag är i Las Venturas och håller på att göra uppdragen i Caliguras' Palace.. och det där stället finns ju i SF.. Kan jag bara åka dit och köpa det nu eller? Gör uppdraget "zeroing in" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Från vem får man det då? Får man det i SF eller LV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Putte: Vilken bil är det du har moddat? Den va skit snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Putte: Vilken bil är det du har moddat? Den va skit snygg Ser ut som en jester Redigerad 21 november, 2004 av Mureto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Från vem får man det då? Får man det i SF eller LV? Det öppnar när man har klarat uppdraget Zeroing it i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ser ut som en jester ok .. thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Men vart hittar man jester? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Lite överallt i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 titta och njut http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=20883&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Lite överallt i LV Finns det inte i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Mitt bästa åk just nu: Redigerad 21 november, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 @Jocken: Stylade du den i WAA? Jag har för mig att jag inte kunde välja den färgsättningen på min Ford Mondeo-civilpolis-liknande-vad-den-nu-heter bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vad snackar ni om? Zeroing in, är det med Zero eller? Så här gjorde jag, sen kunde jag styla mina bilar så... Klara bilskolan, sen ringer Cesar till dig. Sen kan du styla dina bilar så, eller så är det 3 uppdrag med Cesar först, kommer inte ihåg... Men klara bilskolan först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det är en av dina mekaniker som ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vad snackar ni om? Zeroing in, är det med Zero eller? Så här gjorde jag, sen kunde jag styla mina bilar så... Klara bilskolan, sen ringer Cesar till dig. Sen kan du styla dina bilar så, eller så är det 3 uppdrag med Cesar först, kommer inte ihåg... Men klara bilskolan först! klara uppdraget zeroing in då kommer det fram på kartan och sen ser du hur det ser ut på en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Mureto: Ja, den stylades på WAA. Det är en Sultan, och det fanns (som på alla andra bilar) 3 färgscheman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Okej, jag har lite kvar på bilskolan tyvärr som jag har hoppat över.. Det är det där jäkla "Alley-loop" man ska köra på kanten och så ska man göra en loop.. Skitsvårt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Men vart hittar man jester? Bakom bilskolan i SF. Zeroing in är inget Zero mission uppdrag utan det fås av Ceasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts