BroDD Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vad heter kläderna som drugdealarna har? asså dom har typ vit hoody... vilken affär finns alla kläder i, o va heter dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Kanske i binco. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Den finns inte. jag har köpt alla kläder och jag har ingen sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Den finns inte. jag har köpt alla kläder och jag har ingen sån. ok, men vart kan man köpa en vit hoody då? sett att cj haft en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vad heter kläderna som drugdealarna har? asså dom har typ vit hoody... vilken affär finns alla kläder i, o va heter dom? typ blåa baggy-jeans och svart tanktop och svart fiskehatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 typ blåa baggy-jeans och svart tanktop och svart fiskehatt öhm, nej dom har typ white hoody Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det finns ju inte bara EN typ av drugdealers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det finns ju inte bara EN typ av drugdealers... ja vet, därför ja sa att ja mena dom som har vit hoody... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 det finns en på sub-urban men det står rockstargames på den eller så står det bara rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 rockstar hoody på Sub-urban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts