Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 En av mina lärare hade anordnat så att dom som ville i klassen fick åka och rida. Jag trodde att det skulle bli tråkigt men jag tänkte att jag iallafall borde ge det en chans eftersom mina andra kompisar skulle följa med och rida. Och det visade sig att det var ju riktigt kul att rida, sen hade vi en typ av staffett med dom som ville på slutet där vi bland annat skulle rida barbacka... Kul var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Min syrra började rida när hon var 8, nu är hon 24 och rider fortfarande.. Jag har testat på det 2 gånger, ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Fan vad bögigt. No offence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag tycker inte det är bögigt eller så när killar rider (bara när dom gör det med varandra ). Men jag gillar inte hästar av nån anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jovars, det är väl kul med ridning, men överskattat. Att rida tre timmar varje dag skulle nog lätt bli långtråkigt... men men, alla tycker olika. Jag gillar t.ex. att runka och spela gura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Gillar du att runka Gurra? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag säger som Freak. AMAGAD HAHHA GODDAMN!! Sååååååååååå satans ghejj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Men gah, jag får spasmer på alla som tror de är roliga när de gör inlägg som består av 300 tomma rader och en " ". Nej. Jag runkar och spelar gura, inte nödvändigtvis samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ok, sorry. Kunde inte låta bli. ( Tror fortfarande du runkar Gurra!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Jag tror nog att relativt många delar Topp3:s intressen För övrigt så gick jag i ridskola i ett halvår innan den stängde. Jag fruktade dock hästen jag blivigt tilldelad då alla sade att det var den värsta hästen man kunde bli tilldelad. Den var svart och hette Thunder. Hur jävla mer djävluskt kan det bli!? Som sagt så stängdes skolan, så jag slapp skammen att sluta självmant Redigerad 21 november, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 har ridit EN gång i hela mitt liv när jag var typ 9. då var det tråkigt eftersom man fick inte rida rund med två smith & wessons och skjuta indianer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag tror nog att relativt många delar Topp3:s intressen För övrigt så gick jag i ridskola i ett halvår innan den stängde. Jag fruktade dock hästen jag blivigt tilldelad då alla sade att det var den värsta hästen man kunde bli tilldelad. Den var svart och hette Thunder. Hur jävla mer djävluskt kan det bli!? Som sagt så stängdes skolan, så jag slapp skammen att sluta självmant hehe, right on Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 har ridit EN gång i hela mitt liv när jag var typ 9. då var det tråkigt eftersom man fick inte rida rund med två smith & wessons och skjuta indianer HAHAHAHAHA!!! Skrattade som en dåre då jag läste detta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Har ridit ett par gånger, faktiskt ganska kul. Fast jag skulle aldrig börja Men om ni någon gång får chansen att gå på trav och själv sitta i vagnen efter hästen så ta den chansen, för det är grymt kul ifall man är några polare. Jag och några polare var iväg till Färjestads travbana i karlstad, som är en av de snabbaste i världen. Det var ponnytrav, och kul som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 fan utan rejäla revolvrar och piska är det inte kul ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har också ridigt, d e fan skitkul http://67.18.37.14/19/132/emo/laughbounce.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Har testat en gång, det var kul. Men det var inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) jag lever för det http://67.18.37.14/19/132/emo/horsecrap.gif http://67.18.37.14/19/132/emo/Banana-LlamaBlob.gif nää, nu ljög jag http://67.18.37.14/19/132/emo/no3.gif Redigerad 22 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts