Jump to content

Ridning

Mureto
 Share

Recommended Posts

En av mina lärare hade anordnat så att dom som ville i klassen fick åka och rida. Jag trodde att det skulle bli tråkigt men jag tänkte att jag iallafall borde ge det en chans eftersom mina andra kompisar skulle följa med och rida. Och det visade sig att det var ju riktigt kul att rida, sen hade vi en typ av staffett med dom som ville på slutet där vi bland annat skulle rida barbacka... Kul var det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror nog att relativt många delar Topp3:s intressen ;)

För övrigt så gick jag i ridskola i ett halvår innan den stängde. Jag fruktade dock hästen jag blivigt tilldelad då alla sade att det var den värsta hästen man kunde bli tilldelad. Den var svart och hette Thunder. Hur jävla mer djävluskt kan det bli!? Som sagt så stängdes skolan, så jag slapp skammen att sluta självmant :rolleyes:

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror nog att relativt många delar Topp3:s intressen :huh:

För övrigt så gick jag i ridskola i ett halvår innan den stängde. Jag fruktade dock hästen jag blivigt tilldelad då alla sade att det var den värsta hästen man kunde bli tilldelad. Den var svart och hette Thunder. Hur jävla mer djävluskt kan det bli!? Som sagt så stängdes skolan, så jag slapp skammen att sluta självmant :rolleyes:

hehe, right on ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ridit ett par gånger, faktiskt ganska kul. Fast jag skulle aldrig börja

Men om ni någon gång får chansen att gå på trav och själv sitta i vagnen efter hästen så ta den chansen, för det är grymt kul ifall man är några polare.

Jag och några polare var iväg till Färjestads travbana i karlstad, som är en av de snabbaste i världen. Det var ponnytrav, och kul som fan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor