mulla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) EDIT: JAG MENAR 150 ARMOR! Ta en polisbil helst inte motorcykel då funkar det inte. Tryck på R3 och gå bredvid närmaste restauranger och sen ska du gå ut ur bilen men du ska vara precis bredvid restaurangen bredvid dörren och sen kommer det att stå "you have 15-60 seconds left to get back to your car" och då ska du gå in i restaurangen. Och sen tror jag att ni fattar. En annan väg med fusk: Ta en polisbil helst inte motorcykel och använd vigilante missions och då ska du lägga den i din garage och använda spräng alla bilar fusket och sen tror jag att ni fattar. Orkar inte berätta mer :"> Redigerad 21 november, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag fattar inte första "trixet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 men det är ett bugg "glitch". så du får 150 armor när ni gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Borde man inte kunna göra så med de andra uppdragen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts