W-Master Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 (redigerad) Har ni lagt märke till att på securi-cars så står det Gruppe sechs, Alltså grupp s*x, undra varför dom skerv det? Redigerad 1 december, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag har alltid tänkt på "Grupp säkerhet" eller "Säkerhets gruppen" när jag läst texten på värdetransporterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 men sechs betyder ju 6 eller S*X, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 men sechs betyder ju 6 eller S*X, tror jag Ja 6 på tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Det är avsiktligt av R*. De syftar på Grupp sex. Läser man det på engelska blir det group sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 D är såna saker som gör att man älskar GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 D är såna saker som gör att man älskar GTA! Jaa.. Men de finns också saker som gör satt man hatar GTA3 och R*! NÄR DET INTE FUNKAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Jaa.. Men de finns också saker som gör satt man hatar GTA3 och R*! NÄR DET INTE FUNKAR!!! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Håller med till 100%! Håller med till 50 miljarder % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 http://svg.st/Arnold%20Stellone.JPG Arnold Stellone...Det var ju fyndigt...Två Action-Hjältar på en gång...Hmm dom vågade visst inte använda namnet Stallone... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts