Gaerder Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jo är det nån som vet hur många gäng territorium man ska ta över innan man kan göra sista uppdraget? och så en sak till: Vart finns Go-Karten när man har gjort klart uppdraget där man jagar OG Loc...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag undrar också vart Gokart är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag har hört att den ska finnas vid Madd Doggs Crib... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Du får ett telesamtal när du tagit över tillräckligt med områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 shysst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 35% o som Mureto sa så fins den på den södra sidan av Madd Dogg's Crib + i en lagerlokal i byn där man dejtar snutbruden + på det stället där man ska skuta ner helikoptrar på ett uppdrag av (va fan hette han nu Gaaaah) agenten. där uppe på klippan så fins det några ruckel. i ett av dom (det södra tror ja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Står en nära motorcykelskolan med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag undrar också vart Gokart är den finns bakom ett stadium i LV.......i hörnan vid en bänk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 han ringer när du har fullt i respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts