Jump to content

Galen Stoppie


Mureto
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har aldrig testat något av dessa "trix" för att göra stoppies eller så. Dock ligger min längsta wheelie på runt 45 har jag för mig. Har aldrig testat sådär estremt seriöst. Men får man tag i nån motor/cykel så gör man ju det automatiskt.

Hittade den där FCR-900 i ett garage där jag hade ställt den. Har dock aldrig sett den nån annan gång än när jag ställde den där, så var finns den? Minns inte var jag hittade den :huh: Den är ju cool :lol:

För övrigt, hur kan folka gilla Freeway - den är ju helt värdelös ;) Går inte att svänga med och är nästan omöjlig att göra wheelies och stoppies med. Dessutom är det HD-style över den. Blä säger jag >_<

Men smaken är ju som baken, tvådelad (tudelad)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig testat något av dessa "trix" för att göra stoppies eller så. Dock ligger min längsta wheelie på runt 45 har jag för mig. Har aldrig testat sådär estremt seriöst. Men får man tag i nån motor/cykel så gör man ju det automatiskt.

Hittade den där FCR-900 i ett garage där jag hade ställt den. Har dock aldrig sett den nån annan gång än när jag ställde den där, så var finns den? Minns inte var jag hittade den ;) Den är ju cool ;P

För övrigt, hur kan folka gilla Freeway - den är ju helt värdelös :) Går inte att svänga med och är nästan omöjlig att göra wheelies och stoppies med. Dessutom är det HD-style över den. Blä säger jag B)

Men smaken är ju som baken, tvådelad (tudelad)...

FCR-900 finns i Las Venturas.. för det mesta på The Strip där den åker hela tiden.. Och har även för mig att den ska åka i San Fiero.. Fast där har jag bara sett den ett par gånger.. Men jag är osm sakt osäker :rolleyes: Och Freeway är ju en glidar motorcykel ingen stuntbike... Så jag hoppas inte att man är så dum så att man förväntar sig att det ska gå att stunta så bra med den..man kan ju komma upp på bakan men det är bara för en kort stund.. Jag älskar Freeway.. ganska skön att glida omkring med på motorvägarna och så... //

Redigerad av bogart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FCR-900 finns i Las Venturas.. för det mesta på The Strip där den åker hela tiden.. Och har även för mig att den ska åka i San Fiero.. Fast där har jag bara sett den ett par gånger.. Men jag är osm sakt osäker :rolleyes: Och Freeway är ju en glidar motorcykel ingen stuntbike... Så jag hoppas inte att man är så dum så att man förväntar sig att det ska gå att stunta så bra med den..man kan ju komma upp på bakan men det är bara för en kort stund.. Jag älskar Freeway.. ganska skön att glida omkring med på motorvägarna och så... //

Tycker också om att glida omkring med Freeway

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...