Tidsam Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ta en faggio och gör en stoppie, när man glider på framhjulet så gasar man, den är framhjulsdriven så då kan man göra en jäkla lång stoppie den är ju fan inte framhjulsdriven... annars hade man inte kunnat burna med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag fattar inte hur man gör för att stegra, eller att stegra är lätt men så man ¨år poäng och sånt för det? Går bara med stoppie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Åhh......Ta en cykel och gör en stoppie å stanna vi trottoar kanten! Då kan du stå där i några timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 lite offtopic, men ja fick en 17 sec 2 wheel för ett tag sen. hur? körde ner bilen i vattnet där stranden sluttar lite, så två hjul nuddar den sluttande kanten. bilen flyter ett tag, sedan stödjer den sig på de två hjulen. gör man det rätt ska man kunna gasa samtidigt och när man släpper gasen så får man en rätt okej tid =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 körde ner med pansarvagn i vattnet å fick mega uber insane stunt ( lr nåt )typ 10 miljoner grader en miljon flips, 0.5 sekunder aja längsta stoppie utan "rakt upp i luften-grejjen" är 13 sek, med den 608 sekunder..... ajj mina fingrar -The almighty Grötmannen has spoken- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 fan vilka lögner ni kommer med... min längsta är tre sec och det är ärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 den är ju fan inte framhjulsdriven... annars hade man inte kunnat burna med den det funkar iaf...det går i VC men ja har inte testat att göra det i SA än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har 31 minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 25 sekunder nu (med bmx) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 orka sitta och göra stoppies och wheelies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 LOL! Orka göra stoppie och wheelie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 lol o spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 i vc fick jag typ 25 min med sanchez mytoman eller hur gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Torre88 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Man kan ju annars för att stegra länga kan man ta bmxen och åka in en ring på bakhjulet så är det bara att hålla in åt det hållet man svänger så länge man nu vill jag har gjort det i runt en timme. jag bytte kanal och såg på simpson och familyguy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Torre88 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Man kan ju alltid bara ge lite gas så man kommer i rätt vinkel med typ fcr 900 eller crossen så kan man åka skit länge utan att gasa (coaster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Stoppie: 54 minuter 31 sekunder. Den var också 577 meter lång. Gjord av Cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Stoppie: 54 minuter 31 sekunder. Den var också 577 meter lång. Gjord av Cykel. fan va du ljuger skulle aldrig gå å göra så lång stoppie.... du måste mena wheelie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) 47 minuter (stillastående stoppie) ta bmx'en sen kör du sakta och drar typ över frammåt med hojjen så att den står rakt upp, då börjar den hacka och grejja på. lyckas du få den i rätt läge så är bara att hålla in frammåtspaken.. ett tips va några pers som får ta över om du får kramp i tummen Redigerad 27 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 47 minuter (stillastående stoppie) ta bmx'en sen kör du sakta och drar typ över frammåt med hojjen så att den står rakt upp, då börjar den hacka och grejja på. lyckas du få den i rätt läge så är bara att hålla in frammåtspaken.. ett tips va några pers som får ta över om du får kramp i tummen när jag fick 54 min gjorde ja så, men fick 607 sekunder en gång, då bevhöde ja inte röra spaken.. men ja la ner stoppien själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts