Insats Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vad blir hitman-bonusen för följande: 1. desert eagle 2. shotgun (vanlig) 3. mini DMS nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vad blir hitman-bonusen för följande: 1. desert eagle 2. shotgun (vanlig) 3. mini DMS nån som vet? 1. lär ju va två st 2. man blir bättre 3. två st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Man får inte 2 desert eagles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 På Shotgun och DE får du längre lock-on range, bättre träffsäkerhet samt att du går snabbare när du siktar på någon. DMS har jag ingen aning om vad det är, därför ingen aning om vad man får på hitman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 På Shotgun och DE får du längre lock-on range, bättre träffsäkerhet samt att du går snabbare när du siktar på någon. DMS har jag ingen aning om vad det är, därför ingen aning om vad man får på hitman. Han menar antagligen micro SMG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 exakt cleverboy, så vad är bonusen på micro SMG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 exakt cleverboy, så vad är bonusen på micro SMG? Du kan ha två SMG's och du får det som DE och shotgun får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag vet att man inte kan ha 2 desert. Men man kan ha 2 av Avsågad shotgun alla uzi (typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts