superduffy Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag har precis klarat "Black Projekt" där man ska hämta jetpacken. Nu undrar jag om jag kan få jetpacken igen? Vart i sånnafall? Vill jätte gärna veta för jag tyckte den var så himla cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag har precis klarat "Black Projekt" där man ska hämta jetpacken. Nu undrar jag om jag kan få jetpacken igen? Vart i sånnafall? Vill jätte gärna veta för jag tyckte den var så himla cool! jupp när du klarat uppdraget efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduffy Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vart finns den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 på din flygplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduffy Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vart på min flygplats? Vid huset eller på start banan vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vart på min flygplats? Vid huset eller på start banan vart? Innan garaget/dörren in till själva huset där du sparar. Den syns ganska tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduffy Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ja måste vara blind eller nått för ja hittar den inte vid garaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ja måste vara blind eller nått för ja hittar den inte vid garaget... Då måste du antagligen kanske spela lite längre in i storyn. Räcker kanske att inte bara klara 'Black Project'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Är du säker på att du är på Airstrippen i öknen utanför Las Venturas efter att du gjort ett uppdrag där man ska *SPOILER* hämta en grön smörja på ett tåg*SPOILER*?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Är du säker på att du är på Airstrippen i öknen utanför Las Venturas efter att du gjort ett uppdrag där man ska *SPOILER* hämta en grön smörja på ett tåg*SPOILER*?? Precis, du måste klara det uppdraget först också. Tror att efter du klarat alla the truths uppdrag på flygplatsen så får du jetpacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Är du säker på att du är på Airstrippen i öknen utanför Las Venturas efter att du gjort ett uppdrag där man ska *SPOILER* hämta en grön smörja på ett tåg*SPOILER*?? jag har aldrig fattat vad den där gröna smörjan på tåget är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har aldrig fattat vad den där gröna smörjan på tåget är Jag tror inte att man kommer få reda på det nån gång heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts