Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 PS2 i datorn. jag fick me en lila sladd när jag köpte datan. den har ett gult, vitt samt ett rött utag. så jag kopplar in PS2-sladden i den, kopplar in adaptern i datans grafikkort. Nu till problemet: Villket program behöver jag för att använda datan som TV? Jag (eller snarare farsan) har fått till de en gång förut, men varken jag eller han hittar det. Jag har suttit o letat sen ca 14:00 men inte hittat rätt program. Fins det någon snäll själ som vill hjälpa mig, en stackars bortglömd pojke *med viss överdrift* Jag skulle bly ytters glad :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jilo Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 För att få TV-bilden in i datorn måste ditt grafik-kort ha video-IN, vilket endast ett fåtal dyra modeller som tex ATI X800XT har. Ditt grafik-kort har nog TV-out, men med det kan man bara få dator-bilden ut till TV:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 du är ingen nOOb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Finns även billiga tv-in kort som bara används till att just spela in från tv/video till dator. (Men dom billiga enligt mig är skräp) Vad har du för grafikkort? Finns olika program för olika tillverkare. Redigerad 21 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Och hur mycket kostar dom nyare grafikkorten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Radeon DDR. men ja fick ju me en specialkabel för TV-tillbehör. ja vill bara veta villket program man använder fö att se på TV på datan Tack som f*n för hjälpen iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 man kan väl köpa ett tv kort , utan att de e grafik om jag inte minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har ett tvkort. det är i tvkortet jag jag har kopplat in sladdarna. min fråga är: Villket program använder man för att titta på tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har ett radeon 600X series. kan man spela på helskärm då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 För att få TV-bilden in i datorn måste ditt grafik-kort ha video-IN, vilket endast ett fåtal dyra modeller som tex ATI X800XT har. Ditt grafik-kort har nog TV-out, men med det kan man bara få dator-bilden ut till TV:n Han skrev ju tidigare att hans pappa fick fram bilden en gång... Buzz, vet inte vad för program du ska använda, men TV Tool? Det är nog bara för TV Out, annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 nja. de e för video o sånt, men då kan man ju lika jörna spela tv-spel på datan. Eternal: TV-tol låter bekant... ska tästa. Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kan aldrig tänka mig att TV-Tool fungerar. Det är väl enbart för TV-out? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts