leftbehind Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag behöver hjälp med en missions, kmr inte ihåg vad den heter nu, men man gär det åt Woozie. Man ska ta ett flygplan och ta parachute o åka ner för dammen. Nu kommer jag till problemet. Jag vet inte hur jag kommer ur planet. det funkar inte me Trekant. inte me ngn knapp . Så måste jag vara i ngn speciell position eller hur ska jag göra? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 du måste åka över dammen o flygplansnosen kan inte peka uppåt. du måste flyga vågrätt, och IGENMOM ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Finns en ring du måste köra igenom, då kan du hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 den ringen är skethögt upp så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Aaa jag hittade den, den va otrolig högt upp Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts