Wild_hawk Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 jag har en spel hemsida som står vid min singnatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Jag har tre hemsidor: En sida om Grand Theft Auto-Min första GTA1-sajt som jag gjorde i våras när jag höll på att lära mig HTML. HTML-skolan-En nybörjarkurs om HTML. Arvids GTA-sajt-Min nya GTA-sajt som täcker hela GTA-serien. Just nu är det nåt fel med FTP:n så det har inte kommit några uppdateringar på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 ja har ca 9 st men ingen blev speciellt bra tycker ja här är en: Min DragonBall sida (fasst det är en av dom sämsta!) Jag håller på med en ny hemsida som ska hete spelplaneten fasst jag behöver en logo! hör på det här ljudet! (det ska vara när man går in på sajten) Ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Yupp... Vet inte riktigt om jag vill lämna ut adressen därimot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Yupp... Vet inte riktigt om jag vill lämna ut adressen därimot... jodå, säg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 jaja... Va inte rädda för namnet, det är min sida... JAG LOVAR!!! To Gay To Be Hetro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Ja, jag har också en hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Ja, jag har också en hemsida hehe jag har en ny snart http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload6/timetokill.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Ja, jag har också en hemsida Va! Skojar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Ja, jag har också en hemsida va e det för adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 va e det för adress??? du glömde göra nån smilie... folk kan ju tro att du menar allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 du glömde göra nån smilie... folk kan ju tro att du menar allvar vadå, jag menar allvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts