mulla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Snälla har nån hittat en karta över bilarna och flyget? Skulle vara väldigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Har du tatt flyglicens?? Du måste göra det för att få gå in i flygplatserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Har du tatt flyglicens?? Du måste göra det för att få gå in i flygplatserna ja, jag har klarat san andreas 100% men jag vill veta vart alla flygen ligger jag hittar bara samma flyg tröttnar på det kan man inte hitta hydran nån annanstans än c.js hus och flygskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ja, jag har klarat san andreas 100% men jag vill veta vart alla flygen ligger jag hittar bara samma flyg tröttnar på det kan man inte hitta hydran nån annanstans än c.js hus och flygskolan? area 69, jag tror det finns i mp hamnen i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 area 69, jag tror det finns i mp hamnen i SF man får ju 5 stjärnor då! hur kan jag få den annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ehe? ta den vif CJ då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Bilder och namn på alla fordon: http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php (hittade dom i topicen högst upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ja, jag har klarat san andreas 100% Alla vet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Har du flygit AT-400, det stora jetflygplanet, typ ett regulär flygplan? Finns en i en stor hangar på flygplatsen i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts