Jump to content

Angående Flygplan

Foo
 Share

Recommended Posts

1 Var precis exakt!!!!! Är det man ska gå för att kunna ÅKA MED ett flygplan på flygplatsen?

2 Tycker inte ni att "Harriern" åker väldigt sakta eller ska man trycka i nån knapp för att den ska gå fortare. Jag har fällt upp landningsfötterna men den går ändå lika sakta som en helikopter.

3 Jag kan samtidigt passa på att fråga vilket garage man ska köra in bilar i för att få in dem i Wang Car Showroom? Det går ju ej att köra in dem där man kör in dem på uppdragen ;)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 Var precis exakt!!!!! Är det man ska gå för att kunna ÅKA MED ett flygplan på flygplatsen?

2 Tycker inte ni att "Harriern" åker väldigt sakta eller ska man trycka i nån knapp för att den ska gå fortare. Jag har fällt upp landningsfötterna men den går ändå lika sakta som en helikopter.

3 Jag kan samtidigt passa på att fråga vilket garage man ska köra in bilar i för att få in dem i Wang Car Showroom? Det går ju ej att köra in dem där man kör in dem på uppdragen (w00t)

1. vet ej, leta ;P

2. tryck framåt med den HÖGRA ANALOG SPAKEN, tills kameran "hackar" sen gasar du o trycker neråt så du kommer upp i luften, sen fäller du in landningsstället...

3. vad menar du? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 Jag kan samtidigt passa på att fråga vilket garage man ska köra in bilar i för att få in dem i Wang Car Showroom?  Det går ju ej att köra in dem där man kör in dem på uppdragen  ;)

Vid entréen. Där alla 'vanliga' gubbar går in. Följ väggen till den gula pilen.

Tryck fram den högra spaken så går det snabbare.

Du får uppdrag av Cesar när du kan köra in bilar i WCS.

edit: fel spak.

Redigerad av Beaver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. vet ej, leta ;P

2. tryck framåt med den HÖGRA ANALOG SPAKEN, tills kameran "hackar" sen gasar du o trycker neråt så du kommer upp i luften, sen fäller du in landningsstället...

3. vad menar du? ;)

1 Jaha... ja... synd (w00t):)

2 Är du säker på att den går fort då?

3 Jo asså, när man har klarat "Zeroing in" så öppnas ett Modding ställe och så står det "You can modda your cars here and drive them in to a GARAGE to get them into your car showroom" typ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid entréen. Där alla 'vanliga' gubbar går in. Följ väggen till den gula pilen.

Tryck fram den högra spaken så går det snabbare.

Du får uppdrag av Cesar när du kan köra in bilar i WCS.

edit: fel spak.

3 jag har gjort alla uppdrag för C när man ska köra in alla bilar, men kan man inte köra in vilka bilar man vill där sedan för att spara dem. Tex om man har massa fina moddade bilar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor