Azore Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Hur är det igentligen? Ifall man fått 100% på en flickvän, kan man då fortfarande få minus på mätaren ifall man inte träffar henne på ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jupp. men inte om du har hittat alla ostronen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 hur menar du? Ifall jag inte har hittat alla ostron och sen har 100% på tjejen då minskas det inte i förhållande mätaren? Men ifall jag har hittat alla ostron så minskas det fortfarande även ifall jag har 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det finns massa sånna här trådar!! Tryck på Search å sök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts