oliwa Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 kan nån lägga ut en 100% sparning ?? råkade ta bort min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Eller så är du för slö för att klara spelet själv ?GTAVCsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Savegames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Har bara klarat 96% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Eller så är du för slö för att klara spelet själv ? Ja jag får la tacka så mycket då... Jag är en av dom som inte klarat det... Orsak: Orkar ej hehe Men om detta är 100% äger han inte hela stan då eller va e det som hänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 För mig så är det 100 % & han äger allt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ok skumt för jag gick in på banken... Men så kom snuten och sköt som fan på mig... en det är kanske andra grejer jag bara äger? Som allt med en figur på kartan typ? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Man kan inte äga banken, däremot pengarna som finns i den. Redigerad 25 november, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts