Linus the cool guy Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Nån som vet lite om finntroll ??? skulle vilja veta lite om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 http://www.google.com/search?hl=en&q=Finntroll&spell=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Kolla deras hemsida?... http://www.finntroll.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Woooh.... Fan vad cool du är Linus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 det enda jag vet är att låten Svampfest är grymt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Asafågelns död är bra... Lyssnar inte på dom bara när brorsan sätter på en skiva i bilen (inte så utan i cd-spelaren... ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 det enda jag vet är att låten Svampfest är grymt bra... Men vadå... Det är ju bara en instrumental grejimoj. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Men vadå... Det är ju bara en instrumental grejimoj. Eller? jepp... men det är en bra melodi... lite mystiskt svampig sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Den är otroligt bra jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag brukar ha på Svampfest i bakgrunden i flera timmar i sträck t.ex. när jag sitter o photoshoppar eller nått liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Åååh gud va skönt... Måste prova det någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag brukar äta svampar istället för att lyssna på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag brukar äta svampar istället för att lyssna på dom. ja men vad gör man när man inte har några :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ja men vad gör man när man inte har några :'( :'( Röker en joint såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Röker en joint såklart. i vanliga fall ja.. men inte när man går o lämnar prover :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Moget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 i vanliga fall ja.. men inte när man går o lämnar prover :'( :'( Brukar dra butangas då, visar sig inte på testet. skribb: ungefär som du tidigare i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Dör man inte ganska snabbt av butangas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Brukar dra butangas då, visar sig inte på testet. sant.. men det är värdelöst, går ju ur på 2 sekunder... slutade med sånt för typ 8 år sen.. Mr. M: ganska snabbt, hmm.. jag har aldrig dött iaf.. det sägs att det finns folk som har dött av det men det kan mycket väl vara skräckpropaganda.. när det gäller sånt här så ska man inte absolut inte lita på vad som sägs i media för det är allt som oftast bara skräckpropaganda och vinklade halvsanningar..... så svaret blir: jag vet inte... Redigerad 23 november, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Woooh.... Fan vad cool du är Linus Haha Spam är gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts