Mutzi Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag var ute och åkte i närheten av ”Easter bay chemicals” när plötsligt ett ljus sken nästan ramade mig av vägen. När jag gick ut ur bilen svävade skenet en bit upp i luften och sedan försvann det. Vett någon vad det är för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 kanske flygplan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzi Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag tror inte det var ett plan för det/den var ganska liten. den flög väldigt nära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Har också sett det (på flera ställen faktiskt), fast för mig försvinner det inte (bara på dagen). Edit: Plus att ljusskenet flyger inte heller, står bara stilla. Redigerad 21 november, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzi Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det flög för mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 hehee...bra spekuleringar...men det är en ledtråd vart man ska fota nånstans. om man tar fram kameran och tittar på den så blir skenet till en rosa blip med en kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 själ så tror jag att det är SA's SKITSEGA grafikmotor som inte har hunnit ladda upp själva stolpen utan har bara fått fram ljuset. Jamena... grtafikmotorn e ju hur seg som helst! specielt trappor. Dom kommer ju fö fan en minut efter att man har kommit fram till den. När ja va ute o sprang (från snuten) så började han plötsligt springa uppåt. Så ja stannade där, sköt ijäl några snutar o väntade lite. DÅ kom trappan fram från tomma inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzi Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Men det finns inga lampor där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Solen kanske?(Klockan är ju 4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzi Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag tror inte att det är solen, för den är ej upp 04.00 och den försöker inte rama bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crake Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Oidentifierat är det iaf, jag tror på ett tefat kontrollerat av små gröna män.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 men e d svårt å se vad jag har skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Men...det där är inget ufo Det är bara en vanlig Snapshot, gör som gtamama säger och ta fram kameran. ta kort på 50 st och du får vapen utanför garaget i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ser preeics ut som ljuset från billyktan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 kan de va månen kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 DET ÄR JU SNAPSHOT LOCATIONS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Vadå snapshot locations? Är det photo ops typ eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 själ så tror jag att det är SA's SKITSEGA grafikmotor som inte har hunnit ladda upp själva stolpen utan har bara fått fram ljuset. Jamena... grtafikmotorn e ju hur seg som helst! specielt trappor. Dom kommer ju fö fan en minut efter att man har kommit fram till den. När ja va ute o sprang (från snuten) så började han plötsligt springa uppåt. Så ja stannade där, sköt ijäl några snutar o väntade lite. DÅ kom trappan fram från tomma inget! Inte för mig och en lampa sitter varken så högt upp eller i det området.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Snuthelikopter med lyset på kanske? Vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 DET ÄR JU SNAPSHOT LOCATIONS!!! Det kan väl för f*n inte vara en snapshot. Dom syns ju bara när man kollar genom kameran... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts