GTAjonte Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Detta kanske är en onödig topic men jag måste berätta en sak, jag var uppe på Mt.Chilliad, och så tog jag det där Mountainbike racet som finns där uppe, men istället för att försöka vinna så åkte jag och tog fallskärmen, och hoppade ut för hoppet med cykeln, och hoppade av den i luften, och vecklade ut fallskärmen, men så helt plötsligt när jag var i luften så teleraporterades jag tillbaka till banan igen, men det värsta var att jag satt på cykeln men jag hade fallskärmen utvecklad ! Så jag kunde göra vilka stunt jag ville men jag trillade aldrig av cykeln ! Snacka om bugg! Redigerad 21 november, 2004 av GTAjonte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Detta kanske är en onödig topic men jag måste berätta en sak, jag var uppe på Mt.Chilliad, och så tog jag det där Mountainbike racet som finns där uppe, men istället för att försöka vinna så åkte jag och tog fallskärmen, och hoppade ut för hoppet med cykeln, och hoppade av den i luften, och vecklade ut fallskärmen, men så helt plötsligt när jag var i luften så teleraporterades jag tillbaka till banan igen, men det värsta var att jag satt på cykeln men jag hade fallskärmen utvecklad ! Så jag kunde göra vilka stunt jag ville men jag trillade aldrig av cykeln ! Snacka om bugg! MEN gud va coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ska försöka ta en bild någon gång när jag gör om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 MEN gud va coolt! dööööööööööh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det där hände mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tånie Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 det hände mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Tror inte att det är nån bugg, utan det är nog mer liknande bilspel då du te.x kör utanför banan så transporteras du automatiskt tillbaks till senaste checkpointen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 japp. Om du tillexempel ramlar ner för berget så teleporteras du till baka till chekpointen ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jo men poängen var att han hade fallskärmen kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Okej grabben du kom inte på buggen själv.. Finns redan film om den buggen. Du har nog tatt det därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 oohh jag vill se den filmen skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 oohh jag vill se den filmen skicka gör det sjäälv ?istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 men knappast att det funkasr för mig då. dah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 funkade för mig utan problemas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 funkar för mig med.... ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts