Frenzy Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Tjenare ! 1 : Jag missade slipknot live förra månaden ? (oktober:P) Vet ni om och isf när dom kommer tillbaka till sverige eller danmark på nån konsert ? 2 : Slipknot släppte vermillion pt2 musikvideo igår (tror jag) eller några dagar innan . Vet ni vart man kan hitta den ? jag har limewire och där hittar den inga jag har Dc oxo men eftersom jag har 0,25 mb adsl så tar de långt tid att tanka ifrån Dc //Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) 1. Nej, troligen 2006 eller nåt. 2. PulseoftheMaggots... (Egentligen är den bara slöseri med din tid eftersom den SUGER...) Redigerad 21 november, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) PulseoftheMaggots... (Egentligen är den bara slöseri med din tid eftersom den SUGER...) Mm pulse of the maggots är definitivt deras sämsta låt... Redigerad 21 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Han syftade på Vermilion Part 2-videon som utspelar sig på ett fält där en flicka svävar omkring i luften hela videon. USELT TRÅKIG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Han syftade på Vermilion Part 2-videon som utspelar sig på ett fält där en flicka svävar omkring i luften hela videon. USELT TRÅKIG. Tycker samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ok men ska tanka den och se ändå tack för svaren ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Mm pulse of the maggots är definitivt deras sämsta låt... Fan,hlr att den är sämst (betyder inte att jag tycker den är bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Lönt att dra upp tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jaha var den uppdragen, tänkte skälla ut frenzy för att han trodde att Vermillion prt2 videon kom igår.. heh. men som sagt. vad är de roliga med att ra upp gamla trådar med totalt meningslösa posts å sedan bli utskälld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts