Lance Vance last dance Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 I både trean och VC är det overkligt ljust på natten. Jag tycker att "San Andreas" skall ha mörkare nätter, för att öka nattkänslan. Man tänker knappt på att det är natt! Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 I både trean och VC är det overkligt ljust på natten. Jag tycker att "San Andreas" skall ha mörkare nätter, för att öka nattkänslan. Man tänker knappt på att det är natt! Någon som håller med? gta 3 så är det för ljust det håller jag med om men i gta vc ska det vara ljust bara för att i Maiami så är det jätte varmt och LjUST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Ändra brightness till 0 när det är natt så ska du få se på NATT!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 jag tycker också det.. det ska vara helt svart i gränder med ingen belysing... En till sak som jag tycker är dåligt är att när en lampa på en bil går sönder´så ser det endå ser det ut som man har två lampor!! om man kollar på gatan och samma med motorcykeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 jag tycker också det.. det ska vara helt svart i gränder med ingen belysing... En till sak som jag tycker är dåligt är att när en lampa på en bil går sönder´så ser det endå ser det ut som man har två lampor!! om man kollar på gatan och samma med motorcykeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Stammar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Jag säger som wild hawk de är inte så mörkt att man inte kan se nåt i en gränd i Miami.. Tycker de är ganska lagom mörkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Kör spelet med solglasögon om du måste ha allt så mörk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 eller tryck start, display sen stänger ni av trails Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts