guardian Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vad tycker ni om manhunt? jag tycker det är as skönt rockstar har verkligen gjort ett mästerverk där. synd bara på alla barn som dödar och skyller på stackars manhunt och moraltanterna som är utsända från djävulen för att förstöra guds spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vad tycker ni om manhunt? jag tycker det är as skönt rockstar har verkligen gjort ett mästerverk där. synd bara på alla barn som dödar och skyller på stackars manhunt och moraltanterna som är utsända från djävulen för att förstöra guds spel Vadå skönt? Är du pervers eller någonting?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Mjo det är ett skitgrymt spel....Speciellt när man har fårr pigsy skinet Om ni gillar det spelet så rekomender jag filmen my little eye den handlar om ett par ungar i ett hus...Dom tror att dom är med i en tävling men det visar sig ett dom är med i en snuff film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 ja det spelet har värkligen en speciel atmosvär och är faktis en av dom bästa smyg spelen jag har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 (redigerad) Jag hittade den här officiela manhunt sidan....Trots att det kanske inte verkar vara manhunt så är det absolut det...Rockstargames har gjoret den där sidan. Jag tog bort länken jag vill inte attt det ska misstolkas...Skicka pm om du vill ha länken... Redigerad 21 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 www.manhunt.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) www.manhunt.com ? Nej det var nån annan sida som en kille sa var den officiela sidan..Men när jag inte såg rockstars logon eller manhunt loggon så började man ju undra...Sen när det kom fram typ hardcore fetish extrem violence och inte ett spår av spelet manhunt då tog jag bort länken. EDIT: googlebot är online nu Redigerad 2 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jo det är ganska gött faktiskt, Manhunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts