razztheazz Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag har problem med detta uppdrag och kan inte komma vidare. Jag ligger under radarnivå tills jag kommer till den där ringen man ska köra igenom. Vad sak man göra sen för det står något men jag hinner aldrig uppfatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 kör igenom ringen and head back home.. bara åka hem efter du åkt igenom ringen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Tack så jättemycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts