Politikern Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Nån som vet hur man kan få tag på en pansarvagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Area 69.. "Restricted Area" på kartan.. finns ett staket du kan ta sönder så hittar du först en Patriot sen längre in i en hangar står det en Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Fuska kan du ju också göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Eller skjuta lite och sen skjuta lite mer och sen skjuta lite till för at sedan till sist skjuta lite mer så kommer det en Pansarvagn på vägen. Sen är det bara att köra till ett garage och spara så försvinner polisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 men då kanske man hinner dö innan man får dewn jag åkte in i area 69 körde med den till min flygplats och la den i hangaren så vips så hade jag den där sen skyndade jag mig att spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzi Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 i area 69! inte svår att ta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 man tar ju en jettpack o flyger över stängslet. flyger man för högt så får man en misil i röven. men de e skitakul när dom skuter iväg en misil, för när du hoppar av jettpacken så fortsätter misilen att följa efter DIG, men den fliger skitsegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crake Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Sant Mutzi, kan intyga hur lätt man stjäl Rhinon på Area69.. 1* Tag en Jeep av valfritt slag.. 2* Mejja ned grinden som skyddar hangarerna 3* Ta Rhinon och dra gärnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Politikern Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jaha där, jo där har jag vart men jag missade tanken... såg bara patrioten, de e ju itne svårt att ta sig in.. simma över vattnet och ta en bil och kör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts