Asterix Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 När jag ska ersätta en filer med IMG tool får jag upp "Acess denied". Alternativt att den nya filen är för stor. Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Högerklicka på IMG-filen i explorer och klicka på egenskaper. Bocka av skrivskyddet där. Och sen instället för att du tar replace i img tool så tar du delete på filen du vill byta ut och sedan klickar du på add. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag tror du måste ta bort skrivskyddet på gta3.dir också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sunshine Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 najn det tror jag inte att man måster jag tar bara bort skyddet på mitt vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Filen heter gta3.dir i VC också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag tog bort skrivskyddet på hela mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag tog bort skrivskyddet på hela mappen jaa me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 haft samma problem, fast med en skillnad. Närjag tog bort bocken (eller punkten) så fanns den där ändån. Då hittade jag ett gammalt proram från -03 (låg på datorn sedan innan). CROA (Clear-Read-Only-Attributes). Funkar riktigt bra, ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts