Daniel Vercetti Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jag vill göra en Clean 360 med biken. jag har full bike skills, kan nån säga nåt bra hopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Hoppa ner från toppen av Mount Chiliad... typ 300m free fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Jepp, det är bara Chilliad som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Då dör man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Då dör man... Inte då. Går utmärkt att hoppa utan att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Då dör man... Så länge du är på bågen så dör du inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det är roligt att hoppa från Mount Chilliad när man kör 2 player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jo du vet du vad jag och min kompis gjorde vi provade att jga hoppade i hoppet där uppe just när man ska hoppa hoppade han av så tog det typ tvärsstopp men ändå så rullade min gubbe ner med crossen gjorde massa flips och ramla aldrig sen kom han och hoppa ne som vanligt utan fordon så dog han inte lite LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan89 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 det lättaste meed crossen är lätt backflip, är det nån annan än jag som har fått feta buggen så att det inte går att ramla av crossen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det största hoppet är ju när man hoppar över en sjö, det är i LV. Har ingen karta just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 det lättaste meed crossen är lätt backflip, är det nån annan än jag som har fått feta buggen så att det inte går att ramla av crossen ?? Ju mer bikes skills du har, ju lättare kan du stanna kvar på biken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTAjonte Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Ju mer bikes skills du har, ju lättare kan du stanna kvar på biken. vet exakt vilket hopp du menar , det var en film för typ 2 månader som iGN visade det hoppet, det är feeeeeeeet grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 men vart ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 hoppet vid tierra robada borde du köra på fast använd en riktig båge försökte klara den med en pcj och kom inte ens halvägs och hamnade i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 mm det största hoppet är ju det ute i öknen, ungefär på samma kulle som *spoiler* kent paul och maccer finnes man ska ha en riktit snabb hoj för att klara hoppet http://hem.bredband.net/708145/jumps.html nr 57 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 japp det är störst! men alltså det blir i slowmotion när man hoppar där- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 jag har aldrig lyckats komma över där, e typ 5 meter ifrån kanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Det är bäst att använda NRG-500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vars är dte där stora hoppet i LV som man hoppar över vattnet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 http://hem.bredband.net/708145/jumps.html Den länken Hopp 57, den är blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts